Formular de conectare
Înregistrare
Informații despre profil
Datele de conectare
sau autentificare
Întrebări frecvente (FAQ)
Care sunt costurile transportului cu poșta?
Cea mai ieftină opțiune este livrarea prin poștă, fiind recomandată fiind Urgent Cargus și FAN Courier (19,99 Lei). Transportul pentru comenzi de peste 200 lei este gratuit.
Chiar aveți toate bunurile stocate?
Da, avem depozitate toate bunurile în depozitul nostru și astfel acestea sunt gata spre a fi expediate sau preluate imediat.
Trebuie să am un cont de cumpărături înregistrat pe site-ul dvs.?
Puteți achiziționa orice produs de pe site fără înscriere.
Pot să returnez mărfurile fără motiv?
Este posibil. În conformitate cu legea, aveți dreptul să vă retrageți din contract în termen de 14 zile, fără întrebări. Nu este posibilă returnarea sau schimbarea lenjeriei și a jucăriilor erotice, a mijloacelor de comunicare audiovizuale.
Dacă returnați un articol, asigurați-vă că acesta nu este folosit, nu este deteriorat și este ambalat în ambalajul său original, astfel încât acesta să poată fi revândut.
Ce trebuie să adaug la plângere?
Plângerea trebuie să fie însoțită de: toate bunurile pe care doriți să le returnați, o factură și o notă în care să se indice care este defectul.
Cât timp durează rezolvarea plângerii mele?
Aceasta poate dura până la 30 de zile lucrătoare (cu excepția week-end-urilor și a sărbătorilor legale). Veți fi informați pe tot parcursul procesului.