Formular de conectare
Înregistrare
Informații despre profil
Datele de conectare
sau autentificare
Rambursarea produselor
Înlocuirea sau schimbarea unui produs
Puteți returna produsul dvs. pentru pentru o înlocuire gratuită în termen de 14 zile de la primirea comenzii inițiale. Vom acoperi costurile poștale, dvs. veți plăti numai pentru diferența de preț dintre cele două produse.
În conformitate cu legea, nu este posibilă returnarea sau schimbarea lenjeriei și a jucăriilor erotice, a conținutului de tip audio-vizual, a cărților și a revistelor, odată ce pachetul a fost deschis sau ambalajul original a fost înlăturat.
Mărfurile returnate trebuie să fie nedeteriorate și nefolosite, ambalate în ambalajul lor original, astfel încât să poată fi revândute.
Orice mărfuri returnate trebuie să fie returnate pe adresa noastră în ambalajul original intact, cu scrisoare recomandată (nu prin numerar la livrare). Acestea ar trebui să fie însoțite de factură și o notă în care să indicați produsele pe care doriți să le schimbați sau să le returnați.
Dreptul de retragere din contract în 14 zile
În conformitate cu legea, aveți dreptul să vă retrageți din contract în termen de 14 zile, fără întrebări. Nu este posibilă returnarea sau schimbarea lenjeriei și a jucăriilor erotice, a mijloacelor de comunicare audiovizuale, a cărților și a revistelor, odată ce cutia a fost deschisă sau ambalajul original a fost înlăturat. Dacă returnați un articol, asigurați-vă că acesta nu este folosit, nu este deteriorat și este ambalat în ambalajul său original, astfel încât să poată fi revândut.
Orice mărfuri returnate ar trebui să fie trimise înapoi la adresa noastră în ambalajul original intact, prin scrisoare recomandată (nu prin numerar la livrare). Acestea ar trebui să fie însoțite de factură și o notă în care să indicați produsele pe care doriți să le schimbați sau să le returnați și numărul de cont bancar în care doriți să vi se ramburseze suma de bani.
Reclamații
Suntem dedicați în a va oferi servicii și produse de cea mai bună calitate. Toate mărfurile sunt însoțite de o garanție de 2 ani. În cazul în care există o problemă în acești doi ani, vă rugăm să trimiteți produsul prin scrisoare recomandată (nu în numerar la livrare) înapoi la adresa noastră, împreună cu factura și cu o notă în care să explicați problema.
Adresa noastră este
Frogman - 4650Str. Borsului 56
Oradea, Bihor, 410605
Aceasta poate dura până la 30 de zile lucrătoare (cu excepția week-end-urilor și a sărbătorilor legale). Veți fi informați pe tot parcursul procesului.